משרות

משרות

Careers
לעבוד ב- StoreNext

אנו ב- StoreNext מאמינים שהצלחתנו היא פרי הניסיון העשיר וההון האנושי הייחודי שלנו. זו עובדה שאיננה מובנת מאליה כלל, לכן כדי להמשיך ולבסס את המובילות המקצועית והאמון לו אנו זוכים מלקוחותינו, אנחנו עוסקים מידי יום בשימור הידע הנצבר ופיתוח מתמיד של ידע חדש. סביבת העבודה הדינאמית בחברה מאפשרת לעובדים להיחשף למגוון רחב של טכנולוגיות, מוצרים ולקוחות, ובכך לפתח ראייה מערכתית רחבה, תוך הבנת המציאות העסקית של לקוחותינו.

 

ערכים בסיסיים של כבוד וערבות הדדית בין עובדי החברה לבין עצמם ובין עובדי החברה לקהילה, הינם התשתית עליה מונחים יסודותיה של StoreNext ולכן, כחלק בלתי נפרד משגרת העבודה נוטלים עובדי החברה חלק בפעילות התנדבותית בקהילה.

 

בזכות כל אלה, התפתחה בחברה אווירה ייחודית המשלבת מקצועיות, הדדיות, ומעל לכל – סיבה טובה לקום בבוקר למקום שפשוט נעים וכיף לעבוד בו.

 

 

קריירה בסטורנקסט

משרות

תיאור התפקיד
תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות החברה
דרישות התפקיד
  • ניסיון במתן שירות טכני במוקדי תמיכה טלפוניים – חובה
  • ניסיון במתן תמיכה טכנית בתחום התקשורת – יתרון משמעותי
  • שליטה מלאה בתוכנות(MS Office, Windows) – חובה
  • גישה טכנולוגית- חובה
  • תודעת שירות גבוהה מאוד
  • היכרות עם תשתיות תקשורת – יתרון
  • נכונות לעבודה בימי שישי ותורניות בהתאם לצורך