StoreNext Digital Invoice
חיסכון של זמן וכסף, תוך השגת שליטה ובקרה

חשבונית דיגיטלית עושה את החיים פשוטים יותר. היא מחליפה את ההתעסקות המייגעת בחשבוניות נייר ובתהליכים ידניים, בדרך חדשה, פשוטה, אוטומטית ומאובטחת לעשות עסקים. החשבונית הדיגיטלית היא חשבונית הנשלחת ע”י הספקים ומתקבלת בצורה אלקטרונית במערכות ה-ERP של גוף הרכש. החשבונית המתקבלת מורכבת משני אלמנטים – קובץ נתונים המשמש לאוטומציה וביצוע בקרות על התהליך וקובץ תמונה חתום דיגיטלית כמתחייב בחוק ומשמש לבקרה נוספת ולשמירה בארכיב אלקטרוני.

img_digital

 

למה כדאי לעבור לחשבונית דיגיטלית?

שימוש בחשבונית דיגיטלית יכול לחסוך לארגון עד 80% בעלויות שמקורן בתהליכים ידניים תובעניים כגון: הדפסה, מילוי מעטפות, משלוח דואר, סריקות, בדיקת תאימות החשבוניות מול הקליטות למלאי וההזמנות, שיחות עם ספקים מוטרדים, איתור חשבוניות “אבודות”, העברה למשמרת בארכיון ועוד. מעבר לחשבונית דיגיטלית, מוביל לתהליכים מהירים ויעילים יותר, להפחתה משמעותית של ההתערבות הידנית ועמן – טעויות האנוש, לצד השגת בקרה ושליטה אופטימליים של תזרים המזומנים.

 





StoreNext מציעה מגוון פתרונות ליישום חשבונית דיגיטלית:
Web Invoice חשבונית הנשלחת לגוף הרכש באמצעות פורטל הספקים ורשת האינטרנט, ללא צורך בהתקנת תוכנה כלשהי. ספק מפיק חשבונית ושומר אותה כ-PDF, מעלה אותה לפורטל המאובטח של StoreNext ומקליד את נתוני החשבונית, לצורך קובץ הנתונים הנלווה. החשבונית עוברת סט בדיקות תקינות ואם נמצאה תקינה - נחתמת דיגיטלית ונשלחת למערכת ה-ERP של גוף הרכש.
Smart Invoice פיתוח ייחודי של StoreNext מבוסס מדפסת וירטואלית המאפשר שליחת חשבונית וקובץ נתונים, ישירות ממערכת הפקת החשבוניות של הספק לגוף הרכש - B2B, ללא צורך בפיתוח נוסף ותלות בבתי התוכנה.
Integrated Invoice משלוח חשבוניות באוטומציה מלאה, ע"י חיבור של StoreNext ישירות למערכת ה-ERP של הספק. עם הפקת החשבונית, היא נבדקת עפ"י סט הקריטריונים המוגדר, עוברת החתמה דיגיטלית ונשלחת לקליטה במערכת ה-ERP של גוף הרכש. בפתרון זה נדרשת התאמת ממשק ע"י בית התוכנה של הלקוח, אם כי למרבית בתי התוכנה כבר קיימים ממשקים מול StoreNext.