סריקת חשבוניות וארכוב

StoreNext INVOISCAN
100% חשבוניות ספקים דיגיטליות, בתוך כחודש אחד!

בכלכלה החדשה, המאופיינת בקצב שינויים שהולך וגדל, התנאי להמשך הצמיחה של ארגונים מותנה בהיותם ארגונים דיגיטליים – גופים מוטי טכנולוגיה ותהליכים ממוכנים, המנהלים דאטה. להבדיל מארגונים אנלוגיים, עתירי כוח אדם המנהלים ניירת בתהליכים ידניים.

מחקרים מראים שארגונים שישכילו להצטייד בתשתית דיגיטלית מתאימה, יתוגמלו בהתאם ואכן, ניתן לראות כיום יותר ויותר חברות, מהמובילות בתחומן בארץ ובעולם, מבינות את התועלות הגלומות במעבר להיותן ארגונים דיגיטליים.

סטורנקסט גאה להציג שירות מהפכני המאפשר לארגונים גדולים (עם למעלה מ-1000 חשבוניות ספקים בחודש), לעבור ל-100% חשבוניות דיגיטליות בתוך כחודש אחד!

בנוסף, השירות משלב גם ארכיון דיגיטלי לאחסון החשבוניות וכן פורטל ספקים אינטרנטי להצגת סטטוס החשבוניות לספקים.

אז איך בעצם זה קורה? הכל ועוד בסרטון שלפניכם

 

תהליך מחשוב החשבוניות

כל חשבוניות הספקים מגיעות ללשכת הסריקה של חברת אימג’סטור מערכות, שם הן עוברות תהליך דיגיטציה מקצה לקצה, עד להפיכתן מנייר לקבצים חתומים דיגיטלית כחוק ומפוענחים.

הקבצים משודרים ישירות למערכת ה-ERP של הארגון לטובת המשך טיפול ואישור ובמקביל מאורכבות בארכיון דיגיטלי ומוצגות לספקים בפורטל אינטרנטי ייעודי.

 

השלבים בתהליך

INVOISCAN PROCESS2

 

יתרונות השירות

  • 100% מחשבוניות הספקים מתקבלות כדיגיטליות מהיום הראשון.
  • סטנדרטיזציה ושליטה בתהליך קליטת החשבוניות.
  • חשבוניות מכל סוג או פורמט מטופלות, נסרקות, מאוחסנות ומנותבות, כקבצים דיגיטליים ישירות ל-ERP.
  • חיסכון משמעותי בזמן קליטת החשבוניות ואישורן.
  • חיסכון בזמן הטיפול בפניות ספקים בזכות שיקוף סטטוס החשבוניות דרך פורטל הספקים.
  • שיפור התדמית הטכנולוגית של הארגון והשירות לספק.
  • ארכיון דיגיטלי כתחליף לארכיב הפיזי, המאפשר לשלוף כל חשבונית בלחיצת כפתור.
  • תאימות מלאה לרגולציה בהתאם להוראות ‏ניהול ‏ספרים.