פורטל ספקים

StoreNext Suppliers Portal
להתמקד בעיקר, לקבל החלטות נכונות
מערכת פורטל הספקים היא פלטפורמת תקשורת אינטרנטית מאובטחת מבוססת ענן, בין גופי רכש לספקים, המאפשרת ניהול תהליך מסחר אלקטרוני מלא, הכולל: מכרזים, הצעות מחיר, שליחת הזמנות ועדכונן, מעקב תהליכי ייצור, ניהול תעודות משלוח, תעודות קליטה, החזרות, קליטת חשבוניות דיגיטליות, סטאטוס תשלומים ועוד.
השימוש בטכנולוגיות חדישות ובמערכות עיבוד מידע מתקדמות, משקף תמונת עולם ברורה בקרב הקהילות העסקיות ומאפשר לקנות חכם, למכור מהר יותר ולנהל את הכסף בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מאי פעם.

מה מבטיח הפורטל?
  • חיבור ישיר למגוון שותפי הסחר
    הפורטל מאגד בסביבה אחת את כלל ספקי הארגון ומאפשר התנהלות קלה, מדויקת ומהירה מולם.
  • יכולת ניטור ובקרת חריגים
    בקרה על התהליכים, הצפת חריגים והצגת מגמות, מקנים אפקטיביות גבוהה בתהליכי הניהול וקבלת ההחלטות.
  • שיפור באיכות הספקים
    אפשרויות דירוג הספק ושיקוף ביצועיו, מייצרים תיאום ציפיות גבוה בין הצדדים, תוך השגת שיפור מתמיד.
  • חיסכון במשאבי זמן וכסף
    הפורטל מייתר את העבודה הידנית ומקטין את היקף הטעויות והעיכובים, תוך השגת יעילות מרבית לכל הצדדים.
  • תוצאות מהירות
    גמישות המערכות והיכרות עם תהליכי עבודה מגוונים, מאפשרים הטמעה מהירה ותוצאות ממשיות תוך זמן קצר.

מודולים נתמכים

ניהול קטלוג
מאפשר לספק ולגוף הרכש לנהל קטלוג פריטים, כולל שם פריט ומספר פנימי של הפריט במערכת ERP של כל צד. המודול מאפשר גם לבצע המרה ממספר פריט פנימי של הספק למספר פריט שמנוהל בגוף הרכש בטעינה/הוצאה של תעודה וכן לעדכן מק"ט פנימי בתהליך אישור הזמנה במידה והמק"ט לא קיים או שיש לעדכנו.
בקשות להצעות מחיר (בל"מ)
מתן אפשרות להפצת הצעות מחיר בצורה מרוכזת למספר רב של ספקים באופן אלקטרוני. קבלת הצעות מחיר מהספקים ואפשרות למעקב ובקרה שוטפים.
הזמנות ואישורים
העברת הזמנות מגוף הרכש אל ספקיו באופן דיגיטלי כתחליף לשימוש בפקסים/אי-מיילים וטלפונים. מתן חיווים על קבלת ההזמנה והחזרת אסמכתא על אישורה על ידי הספק.
צ׳אט עסקי
מודול המאפשר ניהול דיאלוג בין הקניין לספק ברמת שורה או כותרת, המייתר כל צורך בהתנהלות משלימה באמצעות דואר אלקטרוני או טלפונים.
תעודות משלוח ואישורי קליטה
מסמכים לוגיסטיים, המלווים את אספקת הסחורה בין הספק לגוף הרכש, כגון תעודות משלוח וחשבונית אספקה, הנשלחים לגוף הרכש ומנגד - אישור קליטת הסחורה בגוף הרכש אל הספק, שתשמש כבסיס להתחשבנות בין שני הגופים בהמשך התהליך.
סטאטוס אספקות
קבלת עדכונים מהספקים ברמת שורת ההזמנה על שינוים כגון מועד אספקה, כמויות צפויות ועוד
חשבונית דיגיטלית
העברת חשבוניות דיגיטליות חתומות על פי חוק כתחליף לחשבונית נייר, תוך ביצוע מגוון רחב של בדיקות נדרשות לצורך קליטה חלקה ונטולת שגיאות במערכות הנהלת החשבונות של גוף הרכש.
סבב חתימות ואישורים
הגדרת תהליך סבב האישורים, לניהול אישורים על חשבוניות הנשלחות לארגון באמצעות הפורטל. ניתן להגדיר הגדרת סבב טורי או מקבילי בין המשתמשים בצד גוף הרכש, תוך שליחת מייל אוטומאטי למשתמש על משימה ממתינה, הקצאת זמן לביצוע המשימה, חיפוש מתקדם ומעקב אחר התהליך ועוד.
סטאטוס תשלומים
הצגת סטאטוס החשבוניות ותשלומים הצפויים לספקים בצורה מקוונת המייצרת שקיפות, וודאות ומפחיתה בצורה ניכרת את כמות הבירורים והמחלוקות.
ציוני איכות והסמכות
שיקוף ציוני האיכות של הספקים מנקודת ראותם של גופי הרכש, המחושבים על בסיס פרמטרים מגוונים.
צרופות
אפשרות לצירוף מסמכים ושרטוטים שונים, תוך קבלת אישורי קריאה וקבלה מהספק.
נתוני ספק
קבלת עדכונים מהספקים ברמת שורת ההזמנה על שינוים כגון מועד אספקה, כמויות צפויות ועוד