חטיבת המידע והמחקר

Information & Research Division
להעניק ללקוחותינו את הידע שישמש
כבסיס מוצק לקבלת החלטות עסקיות
חטיבת המידע והמחקר של StoreNext עוסקת בעיבוד מידע לידע מעשי המוביל להצלחת לקוחותינו
StoreNext היא החברה המובילה בישראל בתחום המחקר והניתוח של שוק מוצרי הצריכה. מדי יום זורמים לשרתי החברה נתוני מכר אמת מקופותיהן של כ- 2,200 חנויות, המציירים את תמונת השוק המדויקת והמהימנה ביותר. למעשה, היקף מידע זה משקף נתוני אמת של מעל 80% מהשוק ובכך הופך את ישראל לבעלת כיסוי המידע הרחב והמדויק בעולם. בנוסף, ל- StoreNext מאגר מידע ייחודי המתבסס על נתוני פתקיות (סלי קניה) המאפשר העמקה
בניתוח ומחקר עד לרמת הסל הבודד בערוצי הקניה השונים בשוק הפרטי. StoreNext מתמחה בניתוחי מידע ופיתחה מתודולוגיות מחקר, תוך התמחות בעיבוד DATA רחב ובעל משתנים רבים, לגיבוש תובנות והמלצות אופרטיביות המותאמות לצרכי הלקוח ומשמשות כלי יעיל להשגת התוצאות העסקיות בידי מקבלי ההחלטות.
שירותי מידע
פתרונות מחלקת המידע, תוכננו לתמוך בתהליכי קבלת ההחלטות בארגונים, על ידי שיקוף תמונה מדויקת של מגמות שוק מוצרי הצריכה בישראל ונתחי השוק של הקטגוריות והמותגים בחיתוכים שונים - ערוצים / אזורים / מגזרים וכד'.
StoreNext מחקר ואסטרטגיה
יחידה עסקית, המשלבת יכולות ניתוח ועיבוד מידע, לצד מומחיות מחקרית בתחום הטריידמרקטינג, התנהגות צרכנים והשיווק ומתרגמת את שטף המידע להמלצות אסטרטגיות באופן פרקטי וממוקד.
מחקרי טריידמרקטינג גיבוש אסטרטגיות פעולה למקסום הפוטנציאל בנקודת המכירה, בנושאים כגון: המחרה ומבצעים, מגוון, פלנוגרמה, ועוד
מחקרים שיווקיים גיבוש אסטרטגיות פעולה לשיפור מעמד המותג והתוצאות העסקיות, על ידי אפיון התנהגות הצרכן בשני תחומים מרכזיים: מחקרי השקה ונכסיות מותג.