ניתוח מגמות צרכניות

Consumer Trends Analysis

ניתוח מגמות צרכניות

StoreNext Market-View

מערכת BI אינטרנטית, המאפשרת להבין את מגמות השוק והקטגוריה, נתחי השוק, מחירים, זמינויות ועוד, תוך ירידה עד לרזולוציה של ערוץ ומוצר. המערכת כוללת:

    • נתונים המתבססים על נתוני מכר אמת, המתקבלים מדי יום מקופותיהן של כ-2,200 חנויות בשוק הפרטי והמאורגן.
    • אומדני מכר ברמת דיוק גבוהה לכלל ערוצי המכירה הקמעונאיים השונים.
    • המערכת מתעדכנת אחת לשבוע בנתוני השבוע החולף, ומאפשרת ניתוח מעקב רציף על נתונים אקטואליים.
    • מגוון רחב של גרפים וטבלאות נתונים, עם אפשרויות פילוח רבות המסייעות לנתח ולהבין את
      מגמות השוק ובכלל זה: – מדדים: מכירות כספיות/כמותיות, נתחי שוק כספיים/כמותיים, מחירים ממוצעים, זמינויות.
      – תקופות זמן: יומי / שבועי / חודשי
      – ערוצי מכירה: שוק מאורגן בפורמט החנויות המוזלות / רשתות פרטיות / מינימרקטים / מכולות / חנויות נוחות
      – אזורים גיאוגרפיים: הצפון / חיפה / השרון / תל אביב וגוש דן / ירושלים / השפלה / דרום
      – מגזרים: מגזר כללי / מגזר חרדי ; מגזר ערבי / מגזר רוסי – נתחי שוק בלבד
      – קטלוג פריטים : מחלקות / קטגוריות / תת קטגוריות / ספקים / מותגים / פריטים

להורדת הקטלוג

חדש ב-StoreNext!
מהיום StoreNext Market-View גם במובייל 
83

 

StoreNext Smart-Price
מערכת לשיקוף מגמות המחירים המבוססת על מודל ייחודי שפותח ב- StoreNext לקביעת מדד המחירים של כלל שוק ה- FMCG ובירידה לרמת הקטגוריה / מותג / פריט / ערוץ. המערכת מייצרת תובנות הנוגעות לשינויי המחיר תוך הפרדה בין השפעות תמהיל ושינויים במחיר הנקוב ובכך מאפשרת להבין בצורה ברורה את המגמות ולקבל החלטות בצורה מושכלת ע”ב ידע מוצק.