מרכז הידע
Knowledge Center
אחסון מידע בארכיב דיגיטלי


29 באוקטובר 2018

לצד פורטל ספקים וחשבוניות דיגיטליות, השירותים המתקדמים שחברת סטורנקסט מספקת בתחום מסחר אלקטרוני לעסקים כוללים גם סריקה ואחסון של חשבוניות ספקים ותעודות משלוח בארכיב דיגיטלי. מדובר בשירות מהיר ויעיל המחליף ארכיונים פיזיים של ארגונים ומאפשר לשלוף כל חשבונית או מסמך אחר בלחיצת כפתור. כל זאת עם רמת אבטחה גבוהה במיוחד המעניקה מענה שלם לאחסון מידע חשוב, בלעדי ורגיש.

 

לחברתנו יש את היכולת להעביר ארגונים תוך חודש אחד למחשוב כל החשבוניות הספקים והפיכתם לקבצים דיגיטליים, תוך אחסונם בארכיב אלקטרוני. השירות מסופק לארגונים הקולטים לפחות 1000 חשבוניות בחודש.

 

אודות ארכיון דיגיטלי

 

התקדמות הטכנולוגיה בעשור האחרון שינתה את אופן ניהול מידע של ארגונים בצורה מהותית. אמצעים מתקדמים אלו כוללים גם את הארכיב הדיגיטלי המכונה גם ארכיב אלקטרוני. ארכיב זה מאפשר לארגונים לאחסן מסמכים במערכת ממוחשבת בענן באופן מאורגן ויעיל, וכך לחסוך זמן באיתורם ושליפתם. המידע מאוחסן בארכיב באופן אחיד והוא זמין לכל בעל הרשאה ללא תלות בעובדים, מכל מקום ובכל שעה.

 

 ניהול מסמכי חוץ במערכת ממוחשבת

 

על פי ההנחיות של רשות המיסים ניתן בימינו לנהל את כל מסמכי תיעוד החוץ של הארגון דרך מערכות ממוחשבות, ובמקביל לבער את מסמכי הנייר של הארגון. מדובר במסמכים כדוגמת חשבוניות, תעודות משלוח, הזמנות, הודעות זיכוי, חשבוניות מס ועוד. אחסונם בארכיב דיגיטלי משפר ומייעל את תפקודה של הכלכלה, בין אם מבחינת הארגונים ובין אם מבחינת הרשויות. זאת בהיותו תורם ליצירת ממשק מוטה טכנולוגיה עם ניהול מידע ונתונים הרבה יותר מהיר, יעיל ומדויק.

לפורטל העסקים לחצו כאן

100% חשבוניות ספקים דיגיטליות תוך חודש אחד

 

חברתנו מספקת שירות מהפכני בעזרתו גם ארגונים גדולים הקולטים מעל לאלף חשבוניות ספקים מידי חודש, יכולים לעבור באופן מלא לקליטת חשבוניות דיגיטליות ואחסונן בארכיב אלקטרוני. זאת כאמור בתוך חודש אחד בלבד. מדובר בשירות מתקדם העונה באופן מלא לדרישות החוק, מייעל את עבודת הארגון, חוסך בזמן ומשפר את תדמיתו. שירות זה מורכב מתהליך מקצועי הכולל מספר שלבים עיקריים:

 

  • העברת כל החשבוניות ללשכת סריקה מקצועית לטובת סריקה וחילוץ המידע
  • בלשכה המסמכים עוברים הליך דיגיצטיה מלא שהופך אותם ממסמכים מודפסים על נייר לקבצים מפוענחים בעלי חתימה דיגיטלית, בהתאם לדרישות החוק.
  • הקבצים הדיגיטליים מועברים מהלשכה ישירות למערכת ERP של ארגונכם לאחסון והמשך טיפול עד לאישור תשלום.
  • במקביל המסמכים זמינים בארכיון הדיגיטלי לשליפה במהירות וללא מאמץ בלחיצת כפתור וכן בפורטל הספקים המשקף לספקים את סטטוס החשבוניות.

 

הזמנת ארכיב אלקטרוני

 

להזמנת ארכיב אלקטרוני ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם StoreNext בטלפונים 03-9251750 ו- 03-9251777 או במייל info@storenext.co.il.