B2Blog
B2B Automation Publications
חותמת דיגיטלית


14 באוקטובר 2020

חותמת חברה דיגיטלית

בעשור האחרון, חלה מהפכה של ממש בתחום החשבוניות והמסמכים ומאות אלפי עסקים וחברות החלו להשתמש באופן יומיומי בחתימה דיגיטלית, למעשה החתימה הדיגיטלית הפכה לדבר כה נפוץ כך שניתן למצוא כמעט כל בעל מקצוע שמשתמש בשירות של חותמת חברה דיגיטלית: עורכי דין, רואי חשבון, רופאים, עצמאים בכל תחום, עסקים קטנים וגדולים.

 

למידע נוסף לחצו כאן

מהי חתימה דיגיטלית?

שימוש בחתימה דיגיטלית מאפשרת לחברות וארגונים לשלוח באמצעות האימייל קבצים (מסמכים ממוחשבים ללקוחות, המסמכים הללו נחשבים כמסמכי מקוריים החתומים בחתימה לפי חוק ואינם ניתנים לשינוי.  אחד השימושים הנפוצים ביותר לשימוש בחתימה דיגיטלית הם חשבוניות מס הנשלחות ללקוחות. את החשבוניות הללו ניתן להעביר לדיווח כהוצאות במס הכנסה לצורך קיזוזי מס וקיזוזי מע”מ. החתימה הדיגיטלית מופיעה על מסמכי המקור שנשלחים ללקוחות ומכילה פרטים שונים על בית העסק וזהות האדם החותם את המסמך. הפרטים שיכולים להופיע הם: שם בית העסק, מספר עוסק מורשה, תאריך ושעת החתימה ושם החותם. חתימה דיגיטלית מחליפה למעשה באופן חוקי את החותמת והחתימה הידנית במסמכים שהיו מודפסים על נייר.

 

היתרונות של יצירת חותמת דיגיטלית בפורטל הספקים?

באמצעות הפלטפורמה של פורטל הספקים, מאפשרת StoreNext לעסקים העובדים באמצעותה מול לקוחותיהם, לחתום על חשבוניות חתימה דיגיטלית באופן מאובטח וללא חשש של אבטחת מידע. באמצעות הפורטל ניתן לבצע במהירות ובקלות עסקאות שונות משלב קבלת ההזמנה מהלקוח ועד שליחת החשבונית עם חתימה דיגיטלית מהמכשיר הנייד או המחשב. להלן רק חלק מהיתרונות של מעבר לחותמת דיגיטלית בפורטל הספקים:

חותמת דיגיטלית

חסכון עצום בעלויות – באמצעות עבודה מול לקוחותיהם דרך פורטל הספקים ארגונים וחברות יכולים לחסוך קרוב ל- 80% מעלויות התפעול בתהליכים ידניים: הדפסה (דיו, נייר, מדפסת, חשמל), מעטפות ובולים, משלוח בדואר, סריקות, בדיקת התאמת חשבוניות מול המלאי הקיים והזמנות יוצאות, איתור חשבוניות שנעלמו ועוד.

חסכון בזמן – הלקוח קולט את המסמך הממוחשב עם החתימה הדיגיטלית אוטומטית במערכת ה-ERP באופן מידי, ללא תלות בשירותי דואר או שליחים.

עולם ירוק יותר – חתימה דיגיטלית היא גם “ירוקה” יותר, אין שום צורך בניירות וגם המסמך מגיע ללקוח ללא מכוניות צורכות דלק שמעבירות אותו באופן פיזי.

אבטחה – חתימה דיגיטלית כוללת קובץ מוצפן שמבטיח את האותנטיות שלה ומבטיח שאי אפשר יהיה לשנות או לזייף אותה וזאת לעומת מסמכים מנייר שאפשר לזייף בקלות רבה.

ארגון וסדר – חשבוניות דיגיטלית הנשלחת ללקוחות באמצעות פורטל הספקים, לעולם אינה הולכת לאיבוד וניתנת לאיתור בלחיצת כפתור.

תדמית העסק – חברה שטרם עברה לחתימות דיגיטליות משדרת חשיבה מיושנת וחוסר הבנה של כללי המסחר במאה העשרים ואחת – כיום, כל עסק חייב לאמץ את הטכנולוגיות החדשות ולא להישאר מאחור. עסק שעובר להנפקת חתימות דיגיטליות נהנה מתדמית יוקרתית של עסק מתקדם מבחינה טכנולוגית וגם מכך שהוא נחשב לעסק “ירוק” יותר.

גיבוי – חותמת דיגיטלית מגובה באופן אוטומטי, ניתן לאתרה בקלות ובמהירות.

 

Storenext היא שותפה לדרך של חברת DocuSign האמריקאית, המאפשרת לארגונים לנהל מסמכים עסקיים ולחתום עליהם בצורה דיגיטלית, עם למעלה מ- 475,000 לקוחות ומאות מיליונים של משתמשים בכל רחבי העולם. פתרון החתימה הדיגיטלית של DocuSign מוטמע במערכות StoreNext ומאפשר ללקוחות החברה לחתום על חשבוניות לפי חוק חתימה אלקטרונית, תשס”א-2001.

 

StoreNext הינה החברה המובילה והוותיקה בישראל (מעל לשני עשורים) בתחום של אוטומציית תהליכים B2B. בכל יום עוברות מיליוני טרנסאקציות במערכות החברה, המתבטאות בהיקפי סחר של עשרות מיליארדי שקלים בשנה. StoreNext מאפשרת לקהל לקוחותיה לנהל קשרי מסחר יציבים ומלאים עם הקהילות העסקיות שלהם, על ידי שימוש בתשתיות טכנולוגיות בחזית הטכנולוגית, שמשיגות מערכת יציבה, מהירה עם אמינות מידע מקסימלית.

 

אם אתם ברצונכם לשמוע עוד על חתימה דיגיטלית ובמידע מקצועי נוסף על פורטל הספקים של StorerNext, נשמח אם תתקשרו אלינו: 03-9251708 או צרו קשר כאן.

 

למידע נוסף לחצו כאן

מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
השאירו פרטים או התקשרו - 03-9251708
® 2021 כל הזכויות שמורות לחברת StoreNext
מדיניות פרטיות
בניית אתרים QUATRO