חתימה דיגיטלית מהמכשיר הנייד
היום, יותר מתמיד הפכה האפשרות לעבודה מרחוק וקבלת שירות מהמכשיר הנייד או המחשב לסטנדרט גם בקרב עסקים. בעולם הדיגיטלי, בו כל אחד מתנהל באופן שוטף דרך הסמארטפון, המחשב או הטאבלט, ישנה חשיבות עסקית עצומה לאפשרות הניהול של תהליכים עסקיים בצורה מאובטחת דרך מכשירים ניידים.
באמצעות הפלטפורמה של פורטל הספקים, מאפשרת StoreNext לעסקים העובדים באמצעותה מול לקוחותיהם, לחתום על חשבוניות חתימה דיגיטלית באופן מאובטח וללא חשש של אבטחת מידע. באמצעות הפורטל ניתן לבצע במהירות ובקלות עסקאות שונות משלב קבלת ההזמנה מהלקוח ועד שליחת החשבונית עם חתימה דיגיטלית מהמכשיר הנייד או המחשב. בזכות האפשרות לעבודה עם המכשיר הנייד וביצוע חתימה דיגיטלית נפתחות מגוון אפשרויות שלא היו קיימות בעבר. כל פעולה בפורטל ניתנת לביצוע באופן מאובטח, ללא תלות במשרד ולמעשה מכל מקום בעולם. זמן התגובה מתקצר משמעותית ובזכות זאת ניתן להאיץ תהליכי הרכש והאספקה באופן משמעותי. גם שלב ההתחשבנות הופך להיות פשוט ומהיר הרבה יותר, עם סיועו של הפורטל בבדיקות החשבונית מול ההזמנות והקליטות למלאי ובסוף התהליך – גם בחתימה דיגיטלית מהמכשיר הנייד ושידור החשבונית ללקוח.
באמצעות חתימת מסמכים דרך הנייד, מאפשרת StoreNext ללקוחותיה את הכלים החשובים להתמודדות עם המציאות התחרותית בימינו, בה נדרשים המנהלים לפעול במהירות, לקבל החלטות עסקיות ולחתום על מסמכים שונים, בתדירות גבוהה יותר מאי פעם.
מהם היתרונות העיקריים של חתימה דיגיטלית מהמכשיר הנייד?
– חתימה מאובטחת – חתימה אלקטרונית המדורגת עם אבטחה גבוהה עפ”י פרוטוקול סטנדרטי הקבוע בחוק.
– עבודה היברידית – המערכת שלנו מספקת את האפשרות לעבודה במגוון פלטפורמות ומשלבת מספר פתרונות – חתימה בדסקטופ במקביל לחתימה בסמארטפון.
– קבצים במגוון פורמטים – ניתן לחתום על סוגים שונים של קבצים (PDF, Word, Excel ועוד)
– חסכון בזמן – הלקוח מקבל את המסמך הממוחשב עם החתימה הדיגיטלית ישירות למערכת ה-ERP, באופן מיידי ללא תלות בשירותי דואר או שליחים.
– שמירה בארכיב אלקטרוני – כל המסמכים והתהליכים הקשורים להם, מתועדים ונשמרים בארכיון אלקטרוני בענן.
– שיפור חווית הספק והלקוח – בזכות חתימה דיגיטלית באמצעות הנייד, הופך הקשר בין הספק ללקוח שקוף, נגיש וזמין יותר. התקשרות ומערכת היחסים בין הצדדים מתחזקים, כשגם השירות וגם התמורה המשולמת ניתנים מהר וביעילות רבה יותר לשביעות הרצון של כולם.
חתימה דיגיטלית על חשבוניות בחברת Storenext
Storenext היא שותפה לדרך של חברת DocuSign האמריקאית, המאפשרת לארגונים לנהל מסמכים עסקיים ולחתום עליהם בצורה דיגיטלית, עם למעלה מ- 475,000 לקוחות ומאות מיליונים של משתמשים בכל רחבי העולם. פתרון החתימה הדיגיטלית של DocuSign מוטמע במערכות StoreNext ומאפשר ללקוחות החברה לחתום על חשבוניות לפי חוק חתימה אלקטרונית, תשס”א-2001.
StoreNext הינה החברה המובילה והוותיקה בישראל (מעל לשני עשורים) בתחום של אוטומציית תהליכים B2B. בכל יום עוברות מיליוני טרנסאקציות במערכות החברה, המתבטאות בהיקפי סחר של עשרות מיליארדי שקלים בשנה. StoreNext מאפשרת לקהל לקוחותיה לנהל קשרי מסחר יציבים ומלאים עם הקהילות העסקיות שלהם, על ידי שימוש בתשתיות טכנולוגיות בחזית הטכנולוגית, שמשיגות מערכת יציבה, מהירה עם אמינות מידע מקסימלית.
אם אתם ברצונכם לשמוע עוד על חתימת מסמכים מהנייד וחשבוניות דיגיטליות ולקבל מידע מקצועי נוסף מהמומחים שלנו, התקשרו אלינו: 03-9251708 או צרו קשר כאן.