כרטסת הנהלת חשבונות הינה למעשה מאין רשימה מסודרת של כל התנועות שנעשו בכרטיס מסוים, מיום יצירתו (עם יתרת פתיחה של 0) ועד היום, כמו יומן אישי מפורט של אדם מיום היוולדו. חברת StoreNext המתמחה במערכות B2B לניהול קשרים בין לקוחות לספקים, מעמידה לרשות לקוחותיה פלטפורמה של פורטל ספקים אשר יכולה בין היתר להציג לספקים שיקוף של כרטסת הספק בהנהלת החשבונות ובה כל התנועות, ההיסטוריות והעתידיות, הנוגעות לאותו ספק ברגע נתון.
התועלות שבמודול כרטסת הנהלת חשבונות
כאמור, כרטסת הנהלת חשבונות מציגה את כל התנועות של החיובים והזיכויים בחשבונות השונים של העסק, כגון הון עצמי, התחייבויות, הכנסות והוצאות, כאשר הכרטיסים השונים מסכמים את הפעילויות בהתאם לתנועות המפורטות.
דרך מודול כרטסת הנהלת חשבונות שבפורטל הספקים, יכול הספק להתעדכן בכל רגע נתון בסטטוס התשלומים העדכני והעתידי מול הלקוח שלו, להבין מאילו חשבוניות מורכב כל תשלום ולחסוך לעצמו חוסר וודאות ודאגות. כמו כן השימוש במודול מאפשר לספק להתנהל פיננסית באופן מושכל ומחושב יותר, תוך הבנת תמונת המצב התזרימית של העסק.
מנגד, שיקוף המידע לספקים חוסך ללקוח את הצורך במתן מענה לטלפונים מספקים מודאגים שרוצים להבין את סטטוס התשלום ואישורי החשבוניות. כך שהתועלות מהשימוש במודול הינן דו-סטריות ולטובת הספקים והלקוחות כאחד.
לתחילת עבודה עם מודול כרטסת הנהלת חשבונות באנגלית או עברית, קבלת מידע נוסף ויעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר בטלפון 03-9251708, ובמייל sales@storenext.co.il