בלוג
מערכת B2B לניהול חכם של מסחר אלקטרוני


29 בנובמבר 2018

StoreNext היא החברה המובילה בישראל בתחום ממשקי B2B למסחר אלקטרוני. הממשקים שלנו מספקים קישור אלקטרוני מלא בין שותפי סחר עם מערכות ניהול חכמות עבור תהליכי שרשרת אספקה וכספים. מערכות חכמות אלו מיועדות להתמודד בכל רגע עם כמות עצומה של מידע ונתונים.  לממשקים האלקטרוניים של החברה מחוברים אלפי גופים מענפי משק שונים, מהגדולים והמובילים בישראל, בין היתר מענפי הבנייה, הרכב, המזון, טכנולוגיה, קמעונאות, תעשייה ביטחונית ועוד. לקוחותינו נהנים ממערכות מתקדמות התומכות בתקשורת יומית שוטפת מול קהילות הספקים שלהם באופן אמין, מהיר ויציב.

למידע נוסף לחצו כאן

סל מקיף ועדכני של פתרונות

 

סטורנקסט פיתחה לאורך השנים מגוון פתרונות B2B חכמים התומכים במגוון תהליכי עבודה וצרכים. מדובר בכלים חיוניים לשם התייעלות ולקבלת יכולות לשליטה ובקרה אופטימאליות בטווח זמן קצר:

 

  • פורטל ספקים – פלטפורמה מתקדמת מבוססת ענן המקשרת בין גופי רכש לבין ספקים ומסייעת בניהול התהליכים העסקיים בתחום שרשרת האספקה והרכש כדוגמת הצעות מחיר, מכרזים, הזמנות, משלוחים, החזרות, חשבוניות, תשלומים ועוד.
  • חשבוניות דיגיטליות – פתרונות מגוונים להפקה וקליטה של חשבוניות דיגיטליות הכוללים בדיקת תקינות וקליטה במערכות המחשוב של הארגון.
  • מסחר אלקטרוני EDI – פתרונות מבוססי EDI בכל התקנים הנפוצים, לצד עם ממשק גמיש וחכם המאפשר חיבור מהיר לכל סוגי מערכות ה-ERP.
  • כספות וירטואליות – קווי תקשורת מאובטחים על בסיס טכנולוגיה של Cyber-Ark המאפשרים העברה ואחסון של מידע רגיש בין גופים עסקיים.
  • פורטל לקוחות – ממשק ישיר אל מערכת ה-ERP של הספק, המקשר אותם באמצעות מערכת אינטרנטית ללקוחותיהם, לשם קבלת הזמנות והוצאת חשבוניות אלקטרוניות.
  • סריקה וארכוב של חשבוניות ספקים – שירות המאפשר דיגיטציה מלאה לכל חשבוניות הספקים הנשלחות לארגון, כולל פיענוח מלא של המידע בחשבונית, בשילוב של ארכיון אלקטרוני ופורטל ספקים להצגת סטטוס החשבוניות לספקים.
  • איתור וייבוא של מידע ונתונים פיננסיים – פלטפורמה חכמה המקשרת בין מערכות ה-ERP של ארגונים לבין מאגרי המידע הפיננסיים שלהם ומייבאת נתונים כגון תנועות עו”ש מהבנקים, חיובים מחברות אשראי, מידע אודות תיקי השקעות, מדדים, שערי מט”ח וכו’. המידע והנתונים מעובדים ומוזרמים באופן שוטף במבנה אחיד מבוקר ומדויק.
  • ניטור ובקרה – מגוון דוחו”ת וכלי בקרה לספקים ולקוחות, בעזרתם ניתן לקבל בכל רגע נתון תמונת מצב מדויקת, תוך זיהוי חריגות והתרעה אוטומטית, החל מרמות ביצוע מבוקשות ועד למימוש מלוא הפוטנציאל העסקי.

 

הזמנת מערכת B2B

 

לתחילת עבודה עם אחד מפתרונות ה-B2B שלנו, קבלת מידע נוסף ויעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר בטלפון 03-9251708, ובמייל sales@storenext.co.il

מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 050-6571529




    ® 2021 כל הזכויות שמורות לחברת StoreNext
    מדיניות פרטיות
    בניית אתרים QUATRO