מרכז הידע
Knowledge Center
להתקדם אל תוכנה לסריקת חשבוניות לספקים


26 בדצמבר 2018

הגעתם למסקנה שניהול חשבוניות ידני כבר לא מתאים לצרכי הארגון והענף? עם שירות סריקת החשבוניות של סטורנקסט תוכלו לעבור כמעט בן-לילה לקליטת כל חשבוניות הספקים באופן דיגיטלי מלא ולהעביר את הכל אל תוכנה לסריקת חשבוניות לפלטפורמה דיגיטלית.

למידע נוסף לחצו כאן

 

הצורך לעבור לניהול חשבוניות דיגיטאלי

בסוף העשור השני של שנות האלפיים, הכלכלה העולמית והמקומית עוברת בקצב מהיר שינויים טכנולוגיים מהותיים. שינויים אלו דורשים מארגונים בכל ענפי המשק, בייחוד גדולים ופעילים, לעבור למערכות דיגיטליות מתקדמות אשר פחות ופחות נשענות על ניירת ידנית ויותר מבוססות על מערכי ניהול דיגיטליים, עימם ניתן בין היתר לנהל חשבוניות. סטורנקסט גאה להציג את INVIOSCAN – שירות חדשני לסריקת חשבוניות ספקים, החתמתן דיגיטלית ופענוח נתוני החשבוניות תוך התאמה מלאה לדרישות הרגולציה והוראות ניהול ספרים.

 

היתרונות שבניהול חשבוניות ספקים דיגיטליות

ניהול חשבוניות דיגיטליות באמצעות שירות INVIOSCAN, יעניק לכם מספר יתרונות מהותיים:

  • מעבר מלא של כל חשבוניות הספקים של הארגון לקבצים דיגיטליים, המשודרים באופן שוטף למערכת ה-ERP של הארגון.
  • טיפול בכל פורמט וסוג של חשבוניות כקובץ דיגיטלי, לרבות סריקה, ניתוב, ואחסון.
  • שיפור משמעותי של יכולת הארגון והשליטה בהליכי ניהול וקליטה של חשבוניות.
  • ייעול עבודת הארגון עם חסכון משאבים מהותי בהליך הקליטה והאישור של חשבוניות הספקים.
  • ייעול זמני טיפול בפניות של ספקים באמצעות פורטל ספקים, המציג לספקים שיקוף של סטטוס החשבוניות.
  • החלפת הארכיב הפיזי בארכיון דיגיטלי, החוסך בניירות ומקום, מייעל ומקצר הליכי שליפת חשבוניות בלחיצת כפתור.
  • שיפור תדמיתו של הארגון כגוף חדשני ומתקדם.

 

ערך משמעותי לארגונים גדולים

בין לקוחותינו ניתן למצוא עשרות תאגידים פרטיים או ציבוריים, לצד חברות ממשלתיות, שהמכנה המשותף הרחב שלהן הינו קליטה מאסיבית של אלפי חשבוניות ספקים מידי חודש. שירות INVIOSCAN מאפשר לארגונים אלו לעבור תוך חודש להתנהלות מלאה עם חשבוניות ספקים דיגיטליות ולהפסיק לחלוטין להתעסק עם הנייר.

 

תהליך המעבר לניהול חשבוניות דיגיטליות

מעבר מלא לחשבוניות ספקים דיגיטליות מתחיל בשליחתן ללשכת הסריקה המקצועית שלנו המתופעלת ע”י חברת אימג’סטור מערכות. בלשכה הופכות החשבוניות מניירת לקבצים דיגיטליים חתומים, מפוענחים ומאוחסנים עפ”י כל דרישות החוק. בהמשך נשלחים קבצי החשבוניות למערכת ה- ERP של הארגון לצורך המשך טיפול ואישור, וכן להצגה בפורטל הספקים.

 

הזמנת שירות סריקת חשבוניות הספקים

 

לתחילת עבודה עם שירותי INVIOSCAN לסריקת חשבוניות הספקים, קבלת מידע נוסף ויעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר, או צרו קשר בטלפון 03-9251708, ובמייל sales@storenext.co.il

מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
השאירו פרטים או התקשרו - 03-9251708
® 2014 כל הזכויות שמורות לחברת StoreNext
בניית אתרים QUATRO