קליטת דפי בנק Priority – האם זה הכרחי לעסק שלך?
כבעל עסק יש לך התחייבויות פיננסיות שונות. החל מתשלומים לרשויות המס, הרשויות המקומיות, משכורות, תשלומי ספקים, עמלות בנקים ועוד רבים אחרים. רוב העסקים מתנהלים מול יותר מבנק אחד ולעתים יותר מאשר גוף פיננסי יחיד. כיוון שכך המידע מפוזר במקומות שונים וריכוז סך כל ההתחייבויות דורש לא פעם השקעת מאמצים של זמן וכסף.
ישנה חשיבות גבוהה להבנת המצב הכלכלי של העסק. היכולת לראות את כל הפעולות שבוצעו בעבר, את ההתחייבויות העתידיות ולדעת אילו התחייבויות ישנן שעוד לא מומשו (כדוגמת צ’קים שלא נפרעו) היא קריטית להצלחת העסק. בלי לדעת מהו המצב הפיננסי האמיתי של העסק אי אפשר לקבל החלטות ואי אפשר להתנהל בצורה נכונה. כל החלטה שמתקבלת שלא על סמך מידע אמין עלולה לפגוע בעסק.
האתגר – איסוף המידע
הדבר נשמע אולי פשוט אך לפני כל עסק ישנו אתגר הנוגע ליכולת איסוף המידע הפיננסי. יש לבחון את כל ההוצאות בקפידה, לבדוק את חשבונות הבנק השונים ולדעת מהי ההתחייבות של העסק. העסק יכול לגשת לבנק להוציא תדפיסים והיום אפשר לעשות זאת גם ע”י כניסה לחשבונות הבנקים השונים דרך האינטרנט, אך זה לא מספיק. כאשר יש לעסק יותר מחשבון בנק אחד או יותר מהתחייבות לגורם יחיד, הוא עשוי להשקיע משאבים רבים באיסוף המידע ועל אתגר זה ניתן להתגבר באמצעות מערכות מתקדמות.
על-ידי שילוב שירות של אוטומציה המאפשרת קליטת דפי בנק Priority חוסכת לעסק את כל ההתעסקות האנושית עם איסוף המידע. באמצעות השירות המערכת מקבלת באופן אוטומטי מהבנקים עימם עובד העסק (לאחר חתימה על ההרשאות הנדרשות) את כל המידע על ההתחייבויות הקודמות, העתידיות וכל זאת מכל גורם שהוא מחויב אליו. במקום שיעבדו אנשים רבים, מנהלי חשבונות ואחרים כדי לרכז את כל הנתונים, הם נאספים אוטומטית לתוך מקום אחד ומתקבלים בצורה ברורה בשימוש בתוכנה אחת בלבד.
מה זה קליטת דפי בנק Priority
באמצעות השירות של אוטומציה המאפשרת ייבוא דפי בנק Priority מרכזת עבור העסק את כל המידע הפיננסי במקום אחד. המערכת קולטת את דפי הבנק מכל הבנקים עימם עובד העסק, מספקת נתונים עדכניים על ההוצאות ועל ההתחייבויות שיש לעסק לרבות צ’קים שיצאו ושעוד לא מומשו (גם אם כבר הגיע תאריך הפירעון), על מצב העו”ש, הפקדונות, החסכונות ועוד.
היום כל עסק צריך ויכול להיות עם אצבע על הדופק והוא יכול לקבל החלטות חכמות בנוגע לפעולות פיננסיות תודות למערכות מתקדמות. ייבוא דפי בנק ל Priority מאפשר לעסק ולכל גורם שקיבל הרשאה (לרבות הנהלת החשבונות) לראות את התמונה העדכנית ביותר ולפעול בצורה חכמה. המערכת חוסכת זמן וכסף ומובילה לקבלת החלטות נכונות.
לסיכום
בעידן הדיגיטלי ישנה חשיבות גבוהה להטמעת מערכות חכמות ואינטואיטיביות שיאפשרו לבעלי עסקים קבלת החלטות טובות יותר בזמן קצר יותר.
חברת METEOR, המובילה מזה שנים בתחום של יבוא נתונים בנקאיים לעסקים, פיתחה זה לא מכבר אינטגרציה מלאה למערכת Priority. עם ההתממשקות הפשוטה ל-METEOR, המאפשרת גישה ישירה לנתונים פיננסיים ממאות בנקים בישראל ובעולם, לרבות קליטת דפי בנק Priority תממש את הפוטנציאל הגלום בה כאחת ממערכות ה-ERP המובילות בישראל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-9251777.