בלוג
אוטומציית קליטת דפי בנק – NAV


29 בספטמבר 2020

קליטת דפי בנק NAV – אינטגרציה בין מערכות פיננסיות

חברת מייקרוסופט מעדכנת ובונה בכל עת תוכנות ומערכות הפעלה. אחת המערכות שנכנסה רק בשנים האחרונות לישראל היא מערכת ה-ERP של מייקרוסופט – NAV המאפשרת, בין היתר, לבצע אינטגרציה של מידע פיננסי שמגיע מגופים פיננסיים שונים. לצד ייבוא דפי בנק NAV מאפשרת גם לבצע תשלומים לספקים, לייצא דו”חות ולשלם משכורות וכל זאת ממקום אחד ובמינימום מאמצים.

 

למידע נוסף לחצו כאן

ישנן מערכות שונות אשר מאפשרות לשלב את המידע הפיננסי ומרכזות אותו במקום אחד. המטרה של מייקרוסופט בהקמת ושיפור המערכת שלה היה לייצר צורת עבודה אחידה וסטנדרטית שהעסקים יוכלו ליישר קו ולעבוד מולה. המטרה אינה לפתח מערכת מותאמת אישית וכאן אפשר לראות את היתרונות והחסרונות של NAV בהשוואה למערכות אחרות.

היתרונות והחסרונות של קליטת דפי בנק ב- NAV

עסקים וארגונים אשר מוכנים לתהליך הטמעת מערכת חדשה לניהול פיננסי צריכים לראות לפניהם את היתרונות והחסרונות העומדים לפניהם. ברור כי כל מערכת דורשת זמן מסוים של הסתגלות וכוח האדם אשר עובד איתן צריך להיות פתוח לתהליך למידה. היתרון של המערכת של מייקרוסופט טמון בכך שהחברה בחנה את האלמנטים הנדרשים לעסק ויצרה מערכת אחת מתאימה לניהול פיננסי חכם.

בכך גם טמון החיסרון של המערכת. בניגוד למערכות אחרות אשר מרכזות את כל המידע מכל הבנקים, מערכת NAV אינה מיועדת להתאמות אישיות. היא בנויה כדי לייצר אינטגרציה בין מערכות פיננסיות לרבות בנקים, חברות אשראי, אך בהשוואה למערכות אחרות יהיו שירגישו שישנן פונקציות במערכות אחרות שחסרות בזו הנוכחית. עם זאת אפשר להגיד כי בשורה התחתונה מדובר על מערכת שמבצעת את מה שהיא אמורה לבצע והוא קליטת דפי בנק NAV במקום אחד, ביצוע תשלומים ובחינת המצב הפיננסי בצורה חכמה.

קליטת דפי בנק NAV

מה מבצעת מערכת NAV?

המערכת יכולה לבצע פעולות רבות. ניתן לבצע דרכה תשלומים לספקים, בלי להיכנס לחשבון הבנק ולבחור מתוכה מאיזה חשבון בנק לבצע את הפעולה הנדרשת. ניתן לקבוע תשלומים קבועים לגורמים שונים על פי הצורך ולהעביר לבנק את האישורים לביצוע אותם תשלומים. את כל המידע שנאסף אל תוך המערכת אפשר לייצא בלחיצת כפתור, מה שמקל על העברת מידע באופן דיגיטלי או פיזי לגורמים הנדרשים.

מערכת NAV מספקת גם אישורים על פעולות שבוצעו כך שישנה אסמכתא לכל דבר ובמידה וספק זה או אחר בא בתלונות מכל סיבה שהיא, אפשר להציג לו את אישור ההעברה. את כל המידע אפשר לרכז לדו”ח מסודר, להעביר אותו להנהלת החשבונות, לבצע באמצעותו חישובים שונים וניתן להדפיס כל מה שצריך. יש לציין כי כל הפעולות הללו מתבצעות ממערכת אחת, גם אם לארגון יש חשבונות רבים.

המערכת המתאימה להטמעה בעסק או בארגון

אין כל ספק שישנה יעילות רבה בהטמעת מערכת לריכוז כל המידע הפיננסי ואיסוף המידע מכלל החשבונות וההתחייבויות של העסק או הארגון. לשאלה האם מערכת NAV היא הטובה ביותר אין תשובה אחת חד משמעית. יש לבחון את היתרונות, העלויות הנלוות שנלקחים על ידי הבנקים והגופים הפיננסיים בחיבור אוטומטי למערכת ולבדוק האם מערכת זו באמת נותנת את כל הפונקציות שיוכלו לשרת את ההחלטות הכלכליות בצורה הטובה ביותר.

 

חברת METEOR המובילה מזה שנים בתחום של יבוא נתונים בנקאיים לעסקים, פיתחה זה לא מכבר אינטגרציה מלאה למערכת NAV. לאחר שלב הטמעה קצר, מאפשרת METEOR, באופן אוטומטי לחלוטין, לבצע ייבוא דפי בנק ל-NAV וכן מידע פיננסי מגוון מבנקים ומוסדות פיננסיים רבים מהארץ והעולם. לפרטים נוספים על השירות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-9251777.

למידע נוסף לחצו כאן

מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 050-6571529




    ® 2021 כל הזכויות שמורות לחברת StoreNext
    מדיניות פרטיות
    בניית אתרים QUATRO