אנחנו ב- StoreNext מאמינים שהצלחתנו היא פרי הניסיון העשיר וההון האנושי הייחודי שלנו. זו עובדה שאיננה מובנת מאליה כלל, לכן כדי להמשיך ולבסס את המובילות המקצועית והאמון לו אנו זוכים מלקוחותינו, אנחנו עוסקים מידי יום בשימור הידע הנצבר ופיתוח מתמיד של ידע חדש. סביבת העבודה הדינאמית בחברה מאפשרת לעובדים להיחשף למגוון רחב של טכנולוגיות, מוצרים ולקוחות, ובכך לפתח ראייה מערכתית רחבה, תוך הבנת המציאות העסקית של לקוחותינו.
ערכים בסיסיים של כבוד וערבות הדדית בין עובדי החברה לבין עצמם ובין עובדי החברה לקהילה, הינם התשתית עליה מונחים יסודותיה של StoreNext ולכן, כחלק בלתי נפרד משגרת העבודה נוטלים עובדי החברה חלק בפעילות התנדבותית בקהילה.
בזכות כל אלה, התפתחה בחברה אווירה ייחודית המשלבת מקצועיות, הדדיות, ומעל לכל – סיבה טובה לקום בבוקר למקום שפשוט נעים וכיף לעבוד בו.
משרות
- זיהוי מגמות בולטות בשוק מוצרי הצריכה בארץ
- סקירת השוק על בסיס נתוני אמת, ניתוח התנהגות צרכנים ומתן המלצות שיווקיות לצורך ניהול אופטימלי של מותגי לקוחות החברה
- עבודה מול לקוחות החברה במסגרת אפיון וביצוע ניתוחים שיווקים והצגתם למקבלי החלטות בחברות המובילות בשוק מוצרי הצריכה בישראל
– יכולת אנליטית גבוהה, חשיבה לוגית ויצירתיות
– יכולת הסקת מסקנות פרקטיות מנתונים כמותיים
– חריצות, עצמאות יכולת ניהול משימות ותפקוד בסביבה דינמית
– שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על אקסל ופוואר פוינט ברמה גבוהה
– ניסיון בעיבוד וניתוח נתונים – יתרון
- *המשרה מיועדת לבוגרי תואר ראשון בתארי כלכלה/מנהל עסקים/שיווק *ללא ניסיון* המעוניינים להיכנס לעולמות ניתוח נתונים, מחקר וייעוץ.