🎉 חדש ב-StoreNext 🎉
מערכת לניהול משתמשים בפורטל
מהיום ניתן בכל עת להוסיף משתמשים עצמאית, ישירות מתוך פורטל הספקים וללא צורך בפניה למרכז השירות.
איך זה עובד?
לפניך מדריך שיסייע לך להוסיף משתמשים באופן עצמאי.
לטובת ניהול המשתמשים יש לעקוב אחר חמשת השלבים הבאים:
1. יש להיכנס לפורטל הספקים (באמצעות יוזר קיים בארגון).
2. יש ללחוץ על הלשונית הוספת/הסרת משתמש שבתפריט הניווט בחלקו העליון של המסך:
3. יש ללחוץ על כפתור הוספת משתמש שבצידו השמאלי של מסך ניהול המשתמשים.
4. יש למלא את פרטי המשתמש החדש: שם פרטי; שם משפחה; מספר תעודת זהות; כתובת אימייל; טלפון נייד. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה.
5. כעבור מספר דקות יישלח לתיבת הדואר של המשתמש החדש מייל עם הכותרת “ברוכים הבאים לפורטל הספקים” ובו הפרטים הדרושים לצורך התחברות לפורטל:
– שם המשתמש:
– הודעת SMS ובה הסיסמה הראשונית:
עם קבלת שם המשתמש והסיסמה החדשים ניתן להיכנס לפורטל ולהתחיל בעבודה. עבודה נעימה!
>> להורדת המדריך – לחצו כאן