חשבונית דיגיטלית עושה את החיים פשוטים יותר. היא מחליפה את ההתעסקות המייגעת בחשבוניות נייר ובתהליכים ידניים, בדרך חדשה, פשוטה, אוטומטית ומאובטחת לעשות עסקים. החשבונית הדיגיטלית היא חשבונית הנשלחת ע”י הספקים ומתקבלת בצורה אלקטרונית במערכות ה-ERP של גוף הרכש.חשבונית דיגיטלית המתקבלת מורכבת משני אלמנטים – קובץ נתונים המשמש לאוטומציה וביצוע בקרות על התהליך וקובץ תמונה חתום דיגיטלית כמתחייב בחוק ומשמש לבקרה נוספת ולשמירה בארכיב אלקטרוני.
שימוש חשבונית דיגיטלית מומלצת יכול לחסוך לארגון עד 80% בעלויות שמקורן בתהליכים ידניים תובעניים כגון: הדפסה, מילוי מעטפות, משלוח דואר, סריקות, בדיקת תאימות החשבוניות מול הקליטות למלאי וההזמנות, שיחות עם ספקים מוטרדים, איתור חשבוניות “אבודות”, העברה למשמרת בארכיון ועוד. מעבר לחשבונית דיגיטלית, מוביל לתהליכים מהירים ויעילים יותר, להפחתה משמעותית של ההתערבות הידנית ועמן – טעויות האנוש, לצד השגת בקרה ושליטה אופטימליים של תזרים המזומנים.
StoreNext מציעה מגוון פתרונות ליישום חשבונית דיגיטלית: