פורטל ספקים

StoreNext Suppliers Portal
פורטל ספקים- להתמקד בעיקר, לקבל החלטות נכונות

פורטל ספקים של Storenext הוא פלטפורמת תקשורת אינטרנטית מאובטחת מבוססת ענן, בין גופי רכש לספקים. הפורטל מאפשר ניהול תהליך מסחר אלקטרוני מלא, הכולל מכרזים, הצעות מחיר, שליחת הזמנות ועדכונן, מעקב תהליכי ייצור, ניהול תעודות משלוח, תעודות קליטה, החזרות, קליטת חשבוניות דיגיטליות, סטאטוס תשלומים ועוד.

השימוש בטכנולוגיות חדישות ובמערכות עיבוד מידע מתקדמות לענייני ניהול שרשרת האספקה, משקף תמונת עולם ברורה בקרב הקהילות העסקיות ומאפשר לקנות חכם, למכור מהר יותר ולנהל את הכסף בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מאי פעם.

 

אמת אחת בין הצדדים

פורטל הספקים הוא למעשה אתר ספקים המיועד לחברות וגופים גדולים מאוד, העובדים מול ספקים רבים, כאשר המערכת יוצרת סנכרון מלא בין ה- ERP של הארגון לספק,. הספק מקבל מידע מהלקוח לגבי תהליך הרכש, וביכולתו להגיב בצורות שונות כגון: מתן אישור הזמנה, שאלות לאנשי הקשר בארגון, מענה להצעות מחיר וכדומה, כך שהלקוח יודע בזמן אמת מה הסטאטוס של כל הזמנה.

למעשה, כל תהליך הרכש לשלביו השונים מנוהל דרך תוכנה לניהול ספקים, החל משליחת ההזמנה, האספקות ועד לשלב החשבונית הרלוונטית להזמנה הספציפית. בדרך זו מתקבל היזון חוזר בזמן אמת לגבי תהליך הרכש מתחילתו עד סופו, וכל זאת בלחיצת כפתור דרך הפורטל, ללא צורך בתקשורת דרך דוא”ל או אמצעים אחרים.

בתוך כך, הפורטל מהווה “זרוע” של מערכת ה- ERP בארגון ומזרים אליה מידע, דבר המייעל ומפשט באופן דרסטי את ההתעסקות עם עשרות ומאות ספקים. יתרה מכך, המערכת מבצעת בדיקות אוטומטיות על כל חשבונית, מול נתוני ההזמנות והאספקות בפועל, כך שלאנשי הכספים והרכש בארגון נחסך זמן רב ויקר.

בשורה התחתונה, פורטל העסקים מקנה דרך חכמה להתנהלות בין ארגונים לספקים, חוסך שעות עבודה רבות בשלבי ניהול שרשרת אספקה, ומייצר סדר וסנכרון מלא – “אמת אחת בין הצדדים”.


Main Advantages
  • חיבור ישיר למגוון שותפי הסחר
    הפורטל מאגד בסביבה אחת את כלל ספקי הארגון ומאפשר התנהלות קלה, מדויקת ומהירה מולם.
  • יכולת ניטור ובקרת חריגים
    בקרה על התהליכים, הצפת חריגים, הצגת מגמות והתראות בזמן אמת, מקנים אפקטיביות גבוהה בתהליכי הניהול וקבלת ההחלטות, ומשפרים זמני תגובה.
  • שיפור באיכות הספקים
    אפשרויות דירוג הספק ושיקוף ביצועיו, מייצרים תיאום ציפיות גבוה בין הצדדים, תוך השגת שיפור מתמיד.
  • חיסכון במשאבי זמן וכסף
    הפורטל מייתר את העבודה הידנית ומקטין את היקף הטעויות והעיכובים, תוך השגת יעילות מרבית לכל הצדדים.
  • תוצאות מהירות
    גמישות המערכות והיכרות עם תהליכי עבודה מגוונים, מאפשרים הטמעה מהירה ותוצאות ממשיות תוך זמן קצר.
  • זמינות וגמישות
    המערכת האינטרנטית זמינה גם במובייל, כך שספקים יכולים להיות מעודכנים אונליין בכל מקום.
  • סנכרון ועדכון אונליין
    גם הקונה וגם המוכר רואים את אותם הנתונים, ומבינים בזמן אמת מה הסטאטוס של כל צד.

Supported Modules

ניהול קטלוג
מאפשר לספק ולגוף הרכש לנהל קטלוג פריטים, כולל שם פריט ומספר פנימי של הפריט במערכת ERP של כל צד. המודול מאפשר גם לבצע המרה ממספר פריט פנימי של הספק למספר פריט שמנוהל בגוף הרכש בטעינה/הוצאה של תעודה וכן לעדכן מק"ט פנימי בתהליך אישור הזמנה במידה והמק"ט לא קיים או שיש לעדכנו.
בקשות להצעות מחיר (בל"מ)
מתן אפשרות להפצת הצעות מחיר בצורה מרוכזת למספר רב של ספקים באופן אלקטרוני. קבלת הצעות מחיר מהספקים ואפשרות למעקב ובקרה שוטפים.
הזמנות ואישורים
העברת הזמנות מגוף הרכש אל ספקיו באופן דיגיטלי כתחליף לשימוש בפקסים/אי-מיילים וטלפונים. מתן חיווים על קבלת ההזמנה והחזרת אסמכתא על אישורה על ידי הספק.
צ׳אט עסקי
מודול המאפשר ניהול דיאלוג בין הקניין לספק ברמת שורה או כותרת, המייתר כל צורך בהתנהלות משלימה באמצעות דואר אלקטרוני או טלפונים.
תעודות משלוח ואישורי קליטה
מסמכים לוגיסטיים, המלווים את אספקת הסחורה בין הספק לגוף הרכש, כגון תעודות משלוח וחשבונית אספקה, הנשלחים לגוף הרכש ומנגד - אישור קליטת הסחורה בגוף הרכש אל הספק, שתשמש כבסיס להתחשבנות בין שני הגופים בהמשך התהליך.
סטאטוס אספקות
קבלת עדכונים מהספקים ברמת שורת ההזמנה על שינוים כגון מועד אספקה, כמויות צפויות ועוד
חשבונית דיגיטלית
העברת חשבוניות דיגיטליות חתומות על פי חוק כתחליף לחשבונית נייר, תוך ביצוע מגוון רחב של בדיקות נדרשות לצורך קליטה חלקה ונטולת שגיאות במערכות הנהלת החשבונות של גוף הרכש.
סבב חתימות ואישורים
הגדרת תהליך סבב האישורים, לניהול אישורים על חשבוניות הנשלחות לארגון באמצעות הפורטל. ניתן להגדיר הגדרת סבב טורי או מקבילי בין המשתמשים בצד גוף הרכש, תוך שליחת מייל אוטומאטי למשתמש על משימה ממתינה, הקצאת זמן לביצוע המשימה, חיפוש מתקדם ומעקב אחר התהליך ועוד.
סטאטוס תשלומים
הצגת סטאטוס החשבוניות ותשלומים הצפויים לספקים בצורה מקוונת המייצרת שקיפות, וודאות ומפחיתה בצורה ניכרת את כמות הבירורים והמחלוקות.
ציוני איכות והסמכות
שיקוף ציוני האיכות של הספקים מנקודת ראותם של גופי הרכש, המחושבים על בסיס פרמטרים מגוונים.
צרופות
אפשרות לצירוף מסמכים ושרטוטים שונים, תוך קבלת אישורי קריאה וקבלה מהספק.
נתוני ספק
קבלת עדכונים מהספקים ברמת שורת ההזמנה על שינוים כגון מועד אספקה, כמויות צפויות ועוד
מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 050-6571529

    ® 2021 All rights reserved to StoreNext
    מדיניות פרטיות
    בניית אתרים QUATRO