קריירה
Careers

נציג/ת תיקי לקוחות

StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת המכירות הממוקמת במטה שלנו בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים של ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות.

מה תעשה/י?

  • אחריות על ניהול תהליך ה – Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה.

  • פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו’.

  • זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.

  • עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.

  • מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.

מה תצטרכ/י?

  • ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי.
  • כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
  • משימתי/ת עם יכולת חתירה ליעדים באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר.
  • שליטה טובה באקסל.
  • נסיון בגבייה – יתרון משמעותי.

הצטרפו אלינו

    *שם מלא

    *מייל

    *העלאת קובץ קו״ח




    לינק לפרופיל הלינקדאין

    הערות

    מעולה! קיבלנו את הפרטים שלך
    הפניה שלך בבדיקה.
    אם תמצא/י מתאים/ה למשרה נחזור אליך בהקדם

    אם אתם נתקלים בקושי לשלוח טופס זה, אנא שלחו לנו דוא”ל עם קורות החיים שלכם וקישור למשרה בכתובת jobs@storenext.co.il

    משרות נוספות

    מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 050-6571529




      ® 2021 כל הזכויות שמורות לחברת StoreNext
      מדיניות פרטיות
      בניית אתרים QUATRO