הפניה שלך בבדיקה.
אם תמצא/י מתאים/ה למשרה נחזור אליך בהקדם
/
/
נציג/ת תיקי לקוחות
StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת המכירות הממוקמת במטה שלנו בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים של ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות.
מה תעשה/י?
אחריות על ניהול תהליך ה – Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה.
פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו’.
זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.
עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.
מה תצטרכ/י?
- ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי.
- כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- משימתי/ת עם יכולת חתירה ליעדים באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר.
- שליטה טובה באקסל.
- נסיון בגבייה – יתרון משמעותי.
הצטרפו אלינו
מעולה! קיבלנו את הפרטים שלך
אם אתם נתקלים בקושי לשלוח טופס זה, אנא שלחו לנו דוא”ל עם קורות החיים שלכם וקישור למשרה בכתובת jobs@storenext.co.il