קריירה
Careers

תומך/ת Help Desk

StoreNext היא החברה המובילה בישראל בטכנולוגיות אוטומציה B2B ומפתחת מגוון פתרונות בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה. אנו מחפשים תומך/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית במשרדי החברה בפתח תקווה.

מה תצטרכ/י?

  • ניסיון של שנה לפחות בתפקיד Help Desk או ניהול רשת מחשוב (ניסיון צבאי רלוונטי יתקבל בברכה)
  • ידע מעשי במערכות הפעלה Windows וניהול הרשאות ב-Active Directory (היכרות עם Linux – יתרון)
  • מיומנות בטיפול בחומרת מחשבים, התקנת דרייברים וציוד היקפי – חובה
  • יכולת אבחון וטיפול בתקלות רשת, הגדרת כונני רשת, מדפסות וציוד קצה – חובה
  • ניסיון בניהול משתמשים והרשאות בסביבת Microsoft 365 ו-Azure – יתרון משמעותי
  • ניסיון בעבודה עם כלי ניטור ואבטחת מידע – יתרון
  • יכולת למידה עצמאית, עבודה מאורגנת ומציאת פתרונות בזמן אמת
  • תודעת שירות גבוהה, גישה חיובית ויכולת תפקוד יעיל תחת לחץ

 

מה תעשה/י?

  • תמיכה תמיכה טכנית במשתמשי הארגון
  • ניהול סביבת DOMAIN ומערכת ההרשאות ב-Active Directory
  • תמיכה ב-Office 365 ופתרון תקלות במערכות Windows
  • השתלבות בצוות ה-IT ושיתוף פעולה עם חברי הצוות

המשרה מציעה אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית בתוך הארגון.

הצטרפו אלינו

    *שם מלא

    *מייל

    *העלאת קובץ קו״ח




    לינק לפרופיל הלינקדאין

    הערות

    מעולה! קיבלנו את הפרטים שלך
    הפניה שלך בבדיקה.
    אם תמצא/י מתאים/ה למשרה נחזור אליך בהקדם

    אם אתם נתקלים בקושי לשלוח טופס זה, אנא שלחו לנו דוא”ל עם קורות החיים שלכם וקישור למשרה בכתובת jobs@storenext.co.il

    מנהלים מצייצים

    מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 050-6571529




      ® 2021 כל הזכויות שמורות לחברת StoreNext
      מדיניות פרטיות
      בניית אתרים QUATRO