להעניק ללקוחותינו את הידע שישמש
כבסיס מוצק לקבלת החלטות עסקיות
כבסיס מוצק לקבלת החלטות עסקיות
חטיבת ביצועי שוק ומחקר של StoreNext עוסקת בעיבוד מידע לידע מעשי המוביל להצלחת לקוחותינו
StoreNext היא החברה המובילה בישראל בתחום המחקר והניתוח של שוק מוצרי הצריכה. מדי יום זורמים לשרתי החברה נתוני מכר אמת מקופותיהן של כ- 2,600 חנויות, המציירים את תמונת השוק המדויקת והמהימנה ביותר. למעשה, היקף מידע זה משקף נתוני אמת של מעל 80% מהשוק ובכך הופך את ישראל לבעלת כיסוי המידע הרחב והמדויק בעולם. בנוסף, ל- StoreNext מאגר מידע ייחודי המתבסס על נתוני פתקיות (סלי קניה) המאפשר העמקה
בניתוח ומחקר עד לרמת הסל הבודד בערוצי הקניה השונים בשוק הפרטי. StoreNext מתמחה בניתוחי מידע ופיתחה מתודולוגיות מחקר, תוך התמחות בעיבוד DATA רחב ובעל משתנים רבים, לגיבוש תובנות והמלצות אופרטיביות המותאמות לצרכי הלקוח ומשמשות כלי יעיל להשגת התוצאות העסקיות בידי מקבלי ההחלטות.