ביצועי שוק

Market performance
MarketView
מערכת BI אינטרנטית, המאפשרת להבין את מגמות שוק מוצרי הצריכה (FMCG), ומציגה היקפי מכר, נתחי שוק, מחירים, זמינות ומידע נוסף תוך ירידה לרזולוציה של פורמט ומוצר
נתונים המתבססים על נתוני מכר אמת
מתקבלים מדי יום מקופותיהן של כ-2,600 חנויות ברשתות הארציות, בשוק הפרטי ובחנויות הנוחות.
עדכון שבועי
המערכת מתעדכנת אחת לשבוע בנתוני השבוע החולף, ומאפשרת ניתוח ומעקב רציף על נתונים אקטואליים.
ניתוח ופילוח שוק
באמצעות מגוון רחב של גרפים וטבלאות נתונים, עם אפשרויות פילוח רבות המסייעות לנתח ולהבין את מגמות השוק:
קטלוג
מחלקה / קטגוריה / תת קטגוריה / ספק / מותג / תת מותג / פריט.
מדבקות אדומות / יחידות במארז / פריטים חדשים וכו'
מדדים
מכירות כספיות / כמותיות, נתחי שוק כספיים / כמותיים, מחירים ממוצעים וזמינות
תקופת זמן
שבוע / חודש / רבעון / חציון / שנה
פורמטים
רשתות ארציות דיסקאונט / רשתות ארציות סופרמרקטים / שוק פרטי דיסקאונט / שוק פרטי מינימרקטים / שוק פרטי קטן / חנויות נוחות
ניתן לרכוש דו"ח חד פעמי מותאם לצרכי הלקוח על בסיס נתוני המערכת השיווקית

מערכות BI נוספות

HolidayView

מערכת לניתוח מגמות המכר בתקופות חג. במערכת מוצגים נתוני מכירות, נתחי שוק, ומחירים בתקופות טרום חג וחג, המוגדרות על פי ימי מכירה זהים בין השנים. החגים המוצגים במערכת – ראש השנה, חנוכה, פורים, פסח, יום העצמאות, שבועות ותשעה באב.

WineView

מערכת למעקב אחר מגמות נתחי השוק והמחירים בחנויות היין והאלכוהול. המערכת מבוססת על נתוני מכר המתקבלים מעשרות נקודות מכירה ומציגה אותם בהשוואה אל מול נתוני כלל השוק.

OnLineView

מערכת למעקב אחר מגמות המכר בחנויות אונליין. המערכת מבוססת על נתוני מכר המתקבלים מרשתות המוכרות בערוצי האינטרנט ומציגה נתוני נתח שוק, התפלגות קטגוריות ומחירים של הקניות אונליין אל מול החנויות הפיזיות ברשתות אלו.

ArabView

מערכת למעקב אחר מגמות נתחי השוק והמחירים במגזר הערבי. המערכת מבוססת על נתוני מכר המתקבלים מעשרות נקודות מכירה במגזר הערבי בפרישה מייצגת (אזור המשולש והצפון) ומציגה את מגמות נתחי השוק, המחירים והתפלגות הקטגוריות במגזר בהשוואה אל מול נתוני כלל השוק.
StoreView
מערכת המציגה לספק נתונים חיוניים בהתקשרות בינו לבין הרשת הקמעונאית, ברזולוציה של חנות / יום / פריט, בחנויות השוק המאורגן ולקוחות פרטיים נבחרים. הנתונים מתעדכנים באופן יומי, ומאפשרים מעקב רציף ומדויק אחר ביצועי המכר וניתוחם באמצעות מגוון רחב של פרמטרים:
מדדים
מכר כמותי Sell In / Sell Out / החזרות / מלאי
ערוצי מכירה
רשת / תת רשת / חנות
תקופת זמן
יומי / שבועי / חודשי
קטלוג פריטים
מחלקות / קטגוריות / תת קטגוריות / פריטים
*אפשרות להתאמת חלוקת החנויות למבנה הסוכנים של הספק
*אפשרות לקבלת הנתונים בממשק קבצים שטוחים ישירות למערכת המידע הארגונית

Out Of Stock Model

מודל המתעדכן ברמה יומית ומציג נתונים על אי מכירה של פריטים הנמכרים בדרך כלל בתדירות גבוהה, לצורך טיפול מהיר בחוסרים והגדלת המכירות.
ניתוחי מידע
סטורנקסט מאפשרת ללקוחותיה מבט מעמיק יותר על מגמות השוק והתנהגות קנייה באמצעות דו"חות מיוחדים המותאמים לצרכי הלקוח. דו"חות אלו חושפים את הדינמיקה המובילה לתוצאות כפי שהן משתקפות בנתוני המכר.

ניתוחי פאנל

ניתוחים המבוססים על נתוני קניות של חברי מועדון ממאות נקודות מכירה במגוון פורמטים. פאנל הקונים מבוסס על חברי מועדוני לקוחות אשר קונים באופן רציף במהלך התקופה הנבדקת. נתוני הפאנל מאפשרים בדיקה של מדדים שונים, כגון: אחוז חדירה, גודל סל, תדירות קניה, נאמנות, קניה חוזרת וכו'. מדדים אלו משמשים להבנת התנהגות הקונים בקטגוריה, בחינה של נתוני השקה, מעבר בין מותגים ועוד

ניתוחי סלים

ניתוחים המבוססים על נתוני קניות ברמת פתקית המתקבלים ברמה יומית מנקודות מכירה במגוון פורמטים. על בסיס נתונים אלו ניתן לבחון פרמטרים של גודל סל, שילובים נפוצים בסלי הקנייה, תוך חלוקה לפורמטים ולסוג הקניה (משלימה/ מרכזת)

נתוני מבצעים

נתוני המבצעים של סטורנקסט מתבססים על חישוב ממוצע שבועי של מחיר ברמת פריט וחנות. לאחר קביעת הערך ההתחלתי מתבצע מעקב שבודק את השינוי במחיר ביחס לסדרת מחירים על פני שבועות קודמים. מנתונים אלו ניתן להסיק על אחוז המכר תחת מבצע, מחירי מבצע, עומק מבצעים וכדומה, בהתאם לדרישת הלקוח
מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
השאירו פרטים או התקשרו - 03-9251708
® 2020 כל הזכויות שמורות לחברת StoreNext
בניית אתרים QUATRO